18/1-2010

Hej!
 
Nu är jag helt slut efter att jag har lagat en paj till middag. Det började med att den där apparaten inte funkade, matberedaren. Så jag fick knåda ihop med själv vilket slutade med att jag fick mjöl på hela bordet, golvet och mickron. Men nu när allt är diskat och jag har ätit så tänkte jag lägga mig och titta på Narnia, det är nog min favoritfilm nu faktiskt. Jag tittade på den två gånger igår innan jag somnade och nu en gång till, så bra är den.
 
Idag gjorde vi inte mycket. Carl kom till hyttan i morse med Hannes så han var väl där till klockan 10. Han blev tvungen att gå efter att Hannes hade bajsat vilket gjorde så att det luktade bebisbajs i hela hyttan. Not funny!

Men nu ska jag ta en dusch sen bär det iväg till innebandyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0