28/1-2010

Hej på er!

Blogg.se har vart helt knas idag så jag har inte bloggat något. Men ska försöka skriva ett inlägg nu hade jag tänkt. Idag har jag assisterat på snäck glas och det gick kanoners. Får se om de blev okej imorgon när dom ska ur kylugnen.

Ikväll är de träning som gäller och det ska bli roligt. Nackdelen är väl att jag slutar jobbet klockan 5 och sen ska jag va på träningen kvart i 6. Kommer blir lite stressigt men jag hoppas att jag hinner iaf, får äta när jag kommer hem. träningslokalen ligger ju bara 50 meter ifrån lägenheten så det är skönt tycker jag :)

Nu ska jag syselsätta mig med annat i 40 minuter :)

Bilder kommer ikväll

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej :D

Okej, hur funkar det att bo själv?

Skönt?!

Hur ofta ses ni då, du och max, du kanske kommer hem till uppsala på helgerna? :)

Okej, jag kan avvakta. Dom var riktigt fina :D

Vad finns det för fina färger ?

Kramar <3

2010-01-28 @ 19:25:57
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0