30/1-2010

Hej!

Idag var jag in till öronläkaren och fixade mitt döva öra :) Fick också någon salva mot mina eksem i öronen så jag hoppas att det slutar klia nu. Känner ingen skillnad nu dock men jag ska ta salvan i 5-7 dagar så än händer det nog ingenting.

Jag köpte också ett par byxor på cubus när jag gick med mamma på stan idag. Ett par blåa urtvättade ;) ville ha ett par röda men såklart fanns det inte i min storlek :/

Här kommer bilder ifrån veckan




Såna här glas assisterar jag på :)



Alla saker lena blästrat :)



det blir snyggt när man blästrar och oljar in som vi har gjort på denna bild :)



Nu ska jag kolla på Tal till nation med Magnus Betnér :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0