helt slut

Jaa.. Jag har precis kommit hem ifrån träningen, lagat mat, diskat och duschat. Nu ligger jag äntligen i sängen och är helt slut. Men det gick skit bra på träningen iaf och jag kämpade på som bara fan så idag gick det bättre än förra gången. Men jag kan ju inte säga att jag har så bra kordination än. men det kommer!

Imorgon åker jag hem :)

Här kommer bilder

Mina fotspår hade snöat igen en halvtimme efter jag kom till hyttan. Helt sjuk vad det har snöat :P



snygg lampa vi har på hyttan, finns i alla färger ;)



Såna här påsar har jag stått och tryckt idag :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ vilka häftiga lampor :)

2010-01-29 @ 13:05:16
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0