Mätt :)

10 saker ni inte visste om mig kommer här:

1. Jag är fortfarande mörkrädd
2. Jag små äter hela tiden :P
3. Jag skickar över 100 sms i snitt per dag
4. Hade jag inte kommit in på gymnasiet när jag sökte som glasblåsare så hade jag hoppat av skolan
5. Jag drömmer ofta mardrömmar
6. Jag har snusat i 3,5 år
7. Jag blir otroligt lättirriterad när jag dricker
8. Jag har varit förlovad
9. Jag saknar en viss person varje dag, den personen finns i mina tankar hela tiden
10. När jag var i spanien när jag var 16 så köpte jag ut en cider och tyckte jag var as cool

Vissa av dom här sakerna visste säkert några utav er om. Men ni som inte visste ett skit, vet iaf lite mer om mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0