Precis ätit

Hej!
 
Idag har vi gjort karaffkorkar och saker till lampor.. Det gick bra och jag har stått vid ugnen hela dagen idag så jag är fortfarande svettig, men jag orkar inte duscha innan innebandyn. Fick just ett mail om att det bara blir 6 st på bandyn vilket betyder att vi inte har någon avbytare, vilket kommer bli riktigt jobbigt.
 
Imorgon är jag själv och har blåstid hela dagen, det ska bli roligt. Det blir fönsterkulor, lite mer övning bara sen sitter det som en smeck. Så imorgon ska jag öva på fönsterkulor och sen har jag fått i uppgift att dammsuga också. Men det går ju snabbt! Lena och Carl kommer att åka klockan halv 10 på morgonen ungefär så det blir verkligen en heldag själv. Men det ska faktiskt bli skoj :)

Nu blir det vila på maten sen byta om :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0