2012

Nu har jag och älskling kollat klart på 2012. Eller rättare sagt jag, max somnade efter halva och jag är en sån som INTE kan stänga av filmen efter halva, plus att vi hade hyrt den också och eftersom vi åker så pass tidigt imorgon när jag ska klippa mig så hinner vi inte se den då. Vi hyrde också Wallander, vålnaden. Men den såg jag adrig, klockan blev så mycket.

Jag tyckte i alla fall att 2012 vad skit bra, den bästa film jag sett på länge. Lite dåligt datagjord men själva handlingen och det var ju verkligen otroligt bra. Den handlar om att Mayafolket har förutspått att jorden ska gå under den 21 december år 2012. Verkligen skit bra var den, den får helt klart 5 av 5!

Nu ska jag lägga mig och läsa aftonbladet och sova. Ska upp 8 imorgon så vi hinner i tid till Fricans salong<3 Ska klippa och färga :)

PUSS


Jag ska helt klart köpa hem filmen redan imorgon :)

GODNATT =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0