8/3-2010

Har inte blivit så mycket inlägg i helgen. Men det är ju förståligt :)

Igår gick vi och ja oss klockan 9. Helt döda, men jag vaknade iaf pigg i morse. Men det förstördes på bussen då jag slocknade helt igen. Hehe! Men det är skönt att få den där extra timmens sömn på bussen faktiskt.

Nu sitter jag på hyttan iaf, själv. Carl är tillbaka från och med idag. Men Lena och Carl åkte in till stan för att göra ärdenden och jag sitter här och smälter. Så vi har precis tagit ur allt smält glas ur ugnen och nu håller jag på att kasta i hårt glas (glasflaskor) som sedan får smälta ihop.

Alla bilder jag har tagit kommer ikväll. Sitter på hyttans dator och dom har ingen minneskortläsare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0