buss

Sitter på bussen nu är vill bara vara hemma på en gång. Men tyvärr ska jag sitta här i 1 timme till, usch. Men vad gör man inte för att få träffa mamma och pappa? :D

Jag sitter alltid och skrattar för mig själv på bussen. Jag kommer alltid på mig själv att när jag lyssnar jag på musik så sjunger jag alltid med och när jag läser nånting sitter jag ofta och muttrar för mig själv. Folk på bussen lär ju tycka jag är mongo. Kan också skratta högt över skämt jag aldrig fattat förut som jag fattar nu. HAHA! Så nu får jag sitta och tänka på att jag inte ska sjunga när jag lyssnar på musik. Men det går rätt bra ändå, folk blir väl aldrig sura när man hör någon annan sjunga när man bara vill sova?

Nu ska jag fortsätta sjunga på bussen och glädja mig åt att det är Fredag och att jag ska hem :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0