bussen

Nu sitter jag på bussen. Kommer ju hem idag men slutade lite senare, tog kvart över 4 tåget istället för kvart över 3. Men det gick lika bra de :) Jag är ju ledig nu i 5 dagar så jag har ingenting att klaga på :)

Jag trodde jag skulle dö idag på tåget. För när vi nästan var i västerås så stannar tåget och vänder och åker åt fel håll. Så kör tåget SKIT snabbt tillbaka! Jag trodde vi hade blivit kapade. Men sen insåg jag att vi bara tog en annan väg och att jag kom till västerås lite senare än vanligt bara, haha! Typiskt mig att tro att tåget hade blivit kapat va?

Nu ska jag läsa bloggar, sen sova! Ska hem till baby idag och imorgon ska jag klippa och färga håret :)

PUSS

Såna oljelampor som är på bilden gjorde vi igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0