pannkaka

Hej!

Dagen idag gick skit bra. Jag gjorde mitt första vinglas idag, haha, vart ju skit fult. Men nu har jag gjort mitt första så jag ska bara öva öva öva. Men det kommer ta mig hur många år som helst innan jag klarar av att göra ett. Men nu har jag iaf prövat. Sen satt jag bara och rev papper i dokumentförstöraren och kollade på när Lena och Carl gjorde ljusstakar och delar till nya lampor vi har köpt.  Jag tycker att det är roligt att kolla på för man ser hur man ska göra och så tänker jag på hur jag gör. Man ser att man kan ta bort vissa moment eller lägga till andra. Men det kändes iaf bra med vinglasen trots att de inte blev så snygga. Ni får se kort imorgon eftersom glasen står i kylugnen nu J

Nu har jag duschat, diskat och ätit pannkaka så jag tänkte lägga mig och kolla på Jumaji, såg det två gånger igår redan men den är så bra så jag vill se den igen :)



Ny lampa Lena gör om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0