Världsnyhet

Idag har jag suttit och letat mailadresser till hur många tidningar som helst i hela sverige och världen. Vi har nämlgien skickat ut våran press release och det ska redan komma 2 st tidningar imorgon och göra repotage :) Vet inte om jag kommer få vara med i tidningen :P men jag ska försöka komma med på ett hörn ;)

Kommer skriva ut press releasen här på bloggen imorgon så ni får se vad det handlar om. Men det är i alla fall en världsnyhet inom glasblåsar världen. Skriver det imorgon om det är okej för Lena och Carl att jag lägger upp den så klart :)

Nu ska jag kolla på ny innebandyklubba på internet eftersom jag ska köpa ny till sbu cupen ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jannice

snygga glas du gör! säg gärna till vilka tidningar

2010-03-18 @ 10:02:59
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0