älskling

Den 16 januari 2008, när jag tänker på det blir jag jätte varm. Den stunden, den kvällen, sekunden vände allt. Har gett mig minnen och känslor, jag älskar den dagen, är lycklig idag på grund av vad kärleken gav mig. Den känslan i magen för du och jag tillsammans, för mig är det en saga hoppas att vi slutar med varandra. Den kvällen var mitt allt med dig, jag visste redan då att du var killen, ja du var killen från det blå!

Vårt förhållande, vår kärlek har förtrollat mig. Du har gett mig den lyckligaste känslan. Jag älskar allt med dig, ditt bruna fina hår, din omtänksamhet och på det sättet hur du går. Jag har träffat en ängel! Min underbara älskling, nu vill jag berättar för dig om vad du betyder för mig.

Max du är min stjärna på himlen, min älskade pojkvän. En ängel intill mig, om något händer oss så ska du veta att jag aldrig kommer att älska dig mindre. Du är en del av mig, för jag är din och du är min och du är bäst i världen! Du ger mig ditt allt, kärleken dagar. Jag blir den prinsessa som jag älskar att vara!

Du gav mig din hand, jag gav dig mitt allt. Vi ligger tillsammans och jag somnar i din famn totalt i romans. Du fina människa, du är min pojkvän. Så fin och vacker, helt underbar. Du ger mig livsglädje, trots att vi är olika ibland och du är orsaken till att solsidan blir varm<3



JAG ÄLSKAR DIG, TILLS DÖDEN SKIJER OSS ÅT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0